Νοεμβρίου 02, 2006

Επιστροφή

Λόγω φόρτου εργασίας, έχω να γράψω πολύ καιρό. Θα λέτε όλοι τι σόι φλύαρος είμαι. Δεν άντεξα άλλο όμως και είπα να γράψω για όλα όσα βλέπω και ακούω.

Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι είμαι άνθρωπος που ασχολούμαι με την επικοινωνία. Είμαι άνθρωπος που διαβάζω αρκετά. Πηγαίνω στον κινηματογράφο. Πηγαίνω στο θέατρο. Διαβάζω εφημερίδες. Κάνω ταξίδια. Ονειρεύομαι. Μου αρέσει ο αθλητισμός. Μου αρέσει η πολιτική. Δεν μου αρέσουν οι πολιτικοί. Και παραδόξως μου αρέσει και η τηλεόραση. Και μου αρέσει πολύ. Όλα της. Και τα καλά της και τα ασχημά της.

Το τόνισα το τελευταίο γιατί δεν μπορώ να ακούω όλους αυτούς που βρίζουν την τηλεόραση και ταυτόχρονα περνάνε πολύ χρόνο με αυτήν συντροφιά. Με αφορμή λοπόν αυτήν θα αρχίσω τη φλυαρία μου. Απλά είναι η αφορμή. Γιατί δεν αντέχω άλλο την υποκρισία.

Καλησπέρα σας λοιπόν και καλώς σας βρήκα.