Δεκεμβρίου 01, 2006

Τηλεόραση

Μάλλον έχω κέφια σήμερα, οπότε θα σας πρήξω.

Βλέπω τηλεόραση. Αρκετά. Και την "καλή" και την "κακή". Τα παρακολουθώ όλα ή σχεδόν όλα για να μπορώ να μιλάω.

Ακούω λοιπόν τον κόσμο να τη βρίζει. Και ακόμα χειρότερα ακούω τους "ειδικούς" να την ξεφωνίζουν πάρα πολύ. Τι σκουπίδια είναι αυτά, τι βία προβάλλεται, ποια ιδανικά μας δημιουργεί και διάφορες τέτοιες αρλούμπες.

Κάλα θα επαναλάβω την ίδια ατάκα με προηγούμενο post μου.
Που ζούνε; Αλλού;
Αγάπες μου έχουμε ότι μας αξίζει. Με την παιδεία που έχουμε σκουπίδια και παπαριές θα βλέπουμε. Ποιους θέλετε να δει ο κόσμος; Είναι σίγουρο οτι προτιμά τον Μικρούτσικο. Φυσικά και προτιμά τον Ευαγγελάτο. Είναι βέβαιο ότιδεν χάνει την Αννίτα Πάνια και την Τατιάνα Στεφανίδου. Και όχι μόνο παρακολουθεί αλλά συμμετέχει κιόλας.

Ανοίγω την τηλεόραση προχτές το βράδυ και βλέπω μία μακέτα του απιστεύτου. Και από πάνω τον κο. Ευαγγελάτο, να μας εξηγεί βήμα βήμα πως έγινε το έγκλημα στο Αγρίνιο. Και να σου να κουνάει ανθρωπάκια, και να σου και τα προβατάκια, που όπως έμαθα ήταν και γκαστρωμένα (και αυτό το ήξερε), και να από δω και να από κει. Και ρωτάω. Βρε λεβέντη, που βοηθάει αυτό που κάνεις; Τι παραπάνω μας προσφέρεις; ΤΙΠΟΤΑ. Απλά ξέρει ότι ο κόσμος θα τον δει. Γιατί θα τον δει; Γιατί κάτι τέτοια βλέπει ο κόσμος. Σιγά μην έβλεπε εκείνη την ώρα την εκπομπή της ΕΤ1 "ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ". Αυτά και καλά είναι για τους κουλτουριάρηδες.

Βλέπουμε ειδήσεις. Ποιες ειδήσεις. Ένα θέμα 35 λεπτά με φωνές, καβγάδες, βλακείες και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Και όμως εκεί. Μην κουνηθόυμε. Λες και μας έχουν βάλει τιμωρία να βλέπουμε ΑΥΤΕΣ τις ειδήσεις.

Έχουμε και άλλους. Ο κος Λαζόπουλος. Εδώ και χρόνια, από το MEGA έβριζε την AGB. Και καλά έκανε. Άλλωστε τότε ήταν σε θέση ισχύος. Δέκα μικρούς Μήτσους έκανε, όχι Αλ τσαντίρι νιουζ. Μου άρεσε αλλά μπήκε και αυτός στο τρυπάκι της AGB. Όσο δεν ξεφώνιζε τους Αρναούτογλου και τους Μικρούτσικους τον έβλεπα εγώ και άλλοι δέκα. Ε, δεν πήγαινε άλλο, άρχισε την καραμούζα σε αυτούς και είδε ότι ανεβαίνουν τα νουμεράκια. Φυσικά. Το ίδιο κοινό απέκτησες με εκείνους γλυκιέ μου. Οπότε ή σταμάτα να τους ξεφωνίζεις ή προτίμησε εμάς τους λίγους που μας αρέσει ο παλιός Λάκης.

Για να τελειώνει η φλυαρία μου απλά να κάνω μία ερώτηση. Αυτοί που κάνουν τηλεόραση δεν βλέπουν άλλες τηλεόρασεις. Αγγλική, αμερικάνικη και άλλες γενικά; Γιατί ξαφνικά είδαν Oprah και το έκαναν. Κάλα βρε κα. Στεφανίδου μου είναι πόλλα χρόνια στο κουρμπέτι η Oprah, τώρα την βρήκες εσύ; Και εσύ βρε κε. Στεφανή μου από το Traction, τώρα είδες το Top Gear για να βάλεις λίγο τον κόσμο με παιχνιδάκια και χαβαλέ στην εκπομπή σου;
Αργήσατε αλλά τα βρήκατε. Το μόνο που μου μένει είναι να δω τον κο. Μικρούτσικο με τον κο. Λιάτσο να κάνουν τους MythBusters και τον κο Αρναούτογλου στο Κάστρο του Γρηγόρη.